fy fan

nu e jag förbannad..! min älskade mobil la av idag.. "tack o hej, nu vill jag inte mer" FAAAN! jag e vansinnig, skulle lägga över lite bilder i datorn, hade precis koppalat in USB kabeln. så blev allt svart (mobilen alltså). va fan gör man? jo, d e bara att åka t onoff, o där lär d ju inte vara några andra alls.. nej, nej.. JO! 2 dagar innan julafton lixom.. jag ska ju ner t nypan o fira jul, vore ju trevligt att ha lite kamera o så då. ska hälsa på storebror o bebisen oxå, ta kort? neeej, skulle inte tro d.. o messa alla kompisar? neeej, skulle inte tro d heller.. har nu den gamla mobben, har typ inga nummer i den, käss kamera o d allmänt SUGER..!

nu ska jag hetsäta lite, sen blir d krig på onoff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback