Loppan e kåååt


Malin skrev om att hennes Esmeralda har börjat löpa. när jag läste d kom jag att tänka på hur Loppan va när hon löpte, jag kom även på att jag bloggade om detta då.
så detta e t dej Malin:

"hon kurrar, kuttrar, jamar o skriker.. gnider sej mot väggar o möbler. kelar med skor, dvd-filmer o eluttag.. sitter i fönstret med en längtande blick.. ligger på golvet med rumpa o svans rakt upp (imponerande svank där).. ålar istället för att gå/springa.. på nätterna ylar/sjunger hon så vi inte får sova.. kåtslaget här hemma är ett faktum.

min lilla ska få lägga sej under kniven, för allas skull..!"

;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det där var ju en kanonbeskrivning! :)
Jag tror att även Esmeralda ska få lägga sig under kniven. Du vet inte hur ofta de löper?

Kram!

2008-04-27 @ 09:58:21
Postat av: Karin

Malin: jag vet inte hur länge dom håller på riktigt, men tror att d kan skilja sej mycke mellan alla honkatter.. med lite otur så löper dom konstant, medans andra har uppehåll med jämna mellanrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback