sjukling


japp.. lagom hemkommen från nypan så vissnade jag.. har varit sängliggandes i 4 dagar nu. idag e jag lite piggare o ska försöka ta mej t apoteket o fylla på med medikamenten.. halstabletter o hostmedecin står på listan, vad vore livet utan piller ;-) ja nu jävlar ska jag bli frisk..!

fia skulle ha kommit upp o hälsat på mej idag, men hon e oxå krasslig, så vi beslutade att skjuta på d tills vi båda e pigga o krya.

imorron ska min pärla bes..! d blir spännande o se om jag har missat nåe. enligt mina beräkningar så ska d inte vara några probs, men man vet ju aldrig..

hoppas på en bra helg iaf!
på fre e d middag m svärföräldrarna.
lör ska vi t örebro o kika på bilar o folk.
(sön blir d danstävlingar hela dagen m david o jenny)



Kommentarer
Postat av: Fia

tyckte oxså det var tråkigt..men vi tar nya tag nästa ledighet har ju några dagar då..:-)..*krama*

2008-04-02 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback