tur!?


jaaa.. eller va d nu va..
jag har lovat min syster att fixa en säkerhetsväst som uppfyller dom nya kraven. d finns typ bara EN modell som funkar, o denna går givetvis inte att få tag på i nyköping, så snälla jag har jagat denna väst på hööks i flera veckor nu.. utan resultat, slut i butik, slut på centrallagret osv osv.. hon måste ha den innan 1a maj då hon ska tävla i allsvenskan(!) så sent som i förmiddags så ringde jag o kollade om hööks hade fått in några i hennes storlek, men icke.. "kommer i början av maj"
vad göra??
av en ren slump så åkte jagg o Pertan förbi en liten hästbutik idag, så vi tänke att "va fan, vi kan ju kolla iaf"
o vad är d första jag ser nä vi kliver in? JO! ett ställ fullt med just den västen som liten syster ska ha! *YES*

sagt o gjort, här har du den Lottis!
enjoy!


image133
image136
image134
image135

Kommentarer
Postat av: Lotta

KANON, Karin! :D

2008-04-02 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback