fy bubblan..


ja, usch.. för att vara vuxen.. idag tonade problemen upp sej.. som en mardröm kom dom smygande. nu kommer dom förfölja mej närmsta veckorna.. hade jag varit lite yngre o lite smartare så hade detta aldrig inträffat..
jag ångrar att jag köpte bilen, jag ångrar att jag sa upp mej från jobbet, jag ångrar så mycke senaste åren..
blir d verkligen den nystart som jag strävat efter nu?
jag ska göra allt jag kan för att nu få d bra, jag har aldrig haft d bra på den fronten.. dålig diciplin o inget jävlar anamma..
jag kan iofs skjuta upp vissa av dessa problem, men då hänger dom ju bara kvar ännu längre. e nog bättre att må dåligt o ha konstant panik i en månad nu än att ha lite av allt d där i två månader..

ta tjuren vid hornen o RID..! hur rädd du än är, d e bara att göra. faller du, på't igen bara

blir att knalla t jobbet ikväll iaf.. o imorron.. o dagen efter d..
o leva på nudlar..

har svårt att glädjas m andra nu.. tyck va ni vill, d skiter jag i

har  iaf hittat en liten ljusglimt. tror jag.. kanske en film innan jobbet ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback