klart för flytt


idag har jag varit på NyköpingsHem o skrivit på kontraktet för nya lägenheten! fasen va gott d känns! lite skumt m tanke på allt, men endå så bra..! äntligen få något eget, har hela sommer bott i en resväska. o att bo i stan, inte vara tvungen att ta bilen överallt. alltså, den 1a september ( om 3 veckor!) då flyttar jag!
skulle behöva åka uppåt o fixa m alla saker innan flyttlasset går oxå.. både att jag måste, men jag vill av flera själ. jaja.. får ta d som d kommer.

har även varit hos Sofi o Linus, vi fikade lite lätt o snackade massa skit ;-) även Maria o Gustav kom förbi m nya bebisen!

var t StigtomtaSkroten o fixade pyspunkan på Mammas bil. blir kanske att hänga där lite oftare framöver..! haha! dvs om jag köper en sån billig skitbil som jag tänkt mej. (vinterbil) 

inatt blir d patrullen likaså imorron. sen massa dagtid närmaste veckorna.

nu ska jag sova så jag orkar med natten :-)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jaha, så då flyttare du ur din lilla "penthouse-våning" som du inredde och målade i våras :). Hoppas allt går bra

2008-08-11 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback