rätt nöjd (men endå inte)


typ en vecka sedan jag skrev nu.. har inte haft varken tid eller lust..
jobbar
sover
jobbar
äter
jobbar
skiter
jobbar lite till
så ser d ut just nu.. :-)

flyttar om 2 veckor! nedräkning!!
bilen finns fortfarande kvar, hojta till om intresse finns, jag kan tumma lite på priset till rätt köpare ;-)
o så har jag fått ett vik på nattpatrullen till 1a nov! känns kanonars!

i övrigt så händer d väl inte så mycke.. livet rullar på. försöker träffa dom coola o fina så mycke som d finns tid till. ni betyder så mycket, vet ni d? <3
ser jag en ljusglimt? d e ett ord som följt mej sedan många år, kan användas i många lägen. både psyk o fys, jobb, allt.. hmm, kanske nu igen då? med vad? ja, som sagt: lägenheten, jobbet, livet..! framförallt livet..! hihi!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback