2008


tänkte försöka knåpa ihop nån form av summering av d gågna året. vet inte vad jag ska skriva.. så mycke har hänt, gåtts igenom, ,upplevts osv osv..



vintern/våren lunkade på i v-ås.. en vardag som jag inte var bekväm med.. många brister i tillvaron. ljusglimtar o kärlek vägde upp.
tog sommarjobb i nypan för att få tillbaka lite självförtroende o motivation t livet.
tog d stora beslutet att flytta tillbaka t nypan för gott.
sommaren innehöll ALLT, både positivt o negativt. fick mej många skratt men fällde en o annan tår oxå.
hösten började rörigt.. jobbfronten var osäker. mina känslor var huller om buller.
men sen började d klarna för mej, fick nytt jobb! fann kärleken! landade (kommer nog aldrig landa helt) men tillvaron börjades kännas mer o mer stabil.
vintern har rullat på i ett behagligt tempo. jobbet har tagit mycke av min tid o min energi. men jag har känt mej nöjd.



året 2008 har varit konstigt.. inte särskillt stabilt. jag kommer alltid kunna tänka tebax på d o säga t mej själv, att så vill jag inte ha d igen. men samtidigt får jag vara nöjd. för d som varit bra, har varit väldigt bta.
året har gått i svart/vitt kan man säga.. inga gråskalor o mellanting- antingen eller lixom.




GOTT NYTT 2009!

Kommentarer
Postat av: Malin

Även motgångar gör en starkare. Vissa får lära sig den hårda vägen, tyvärr.



Gott slut och gott nytt år tjejen!



Kram

Postat av: Karin

Malin: tack så mycket! jag önskar er desamma!

2008-12-31 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback