idag: fredag. imorron: lördag


jupp, helg.. min jobbhelg.. *blä*
gick 12-21 idag. sen bidde d bron m BrorBonden, Calle o Johan..!
o nu e jag hemma.. börjar 7.00 imorron bitti så..
nu blir d att inta ryggläge, ska läsa lite bok tänkte jag. köpte nämligen "Marley och Jag" härom dagen, den ska tydligen vara svinvärd :-)

imorrn efter jobbet blir d antagligen att byta startmotorn på min bil. jag har verkligen världens bästa pojkVÄNNER som hjälper mej *haha*
sen e d middag hos Calles Mormor. (o vad fan ska jag ha på mej då?)
kanske ut o ta ett glas vin framåt kvällen? hmm, d tål att tänkas på..




så mycke känslor..

<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa det va så kul att komma iväg lite :) Man får så mkt tid bara för varann.

Jaså har du? :) vad roligt. Tänkte testa lite blåare nu bara för skoj skull.

Vilken tur du har som har så snälla "pojkvänner"... dom är väldans bra att han dom där grabbarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback