juppjupp


fredag:
gick på stan en sväng m Calle. blev klar m de sista julklapparna. skönt! sen kom Lotten över o myste lite m mej. framåt kvällen drog vi t hennes moster, där va äver resten av hennes närmsta  familj. vi gick på kina o käkade lite o sen vidare t BMB. kvällen va mycket lyckad om man bortser från att nyköpingsfolket på krogen suger..! d blev tidig hemgång o jag somnade sött brevid världens finaste ;-)

idag, lördag:
åkte ner t Mickan o Meja på förmiddan, så mys! vi träffas allt för sällan o när d väl blir av så känns d som att tiden inte räcker till riktigt.. men d va iaf trevlans att få fika, leka m Meja o bara vara tesammans lite. nu på kvällen har jag o Calle käkat o kollat på film hos Sebban. mycke uppskattat att slippa laga mat hemma ;-) jag gillar bröderna Lindahl skarpt..! nu e d lite avslappning i soffan sen sova.

imorron, söndag:
planen e att åka ner t Emma o hennes nya lya. vi ska väl packa upp o dona lite o så. Fia kommer oxå! ska bli så mys att umgås m mina tjejor..! sen fundrar jag på att åka ut t Pappa o byta baksätet i min Pörly, får se om jag hinner innan d blir mörkt ute bara. kvällen ska spenderas m Calle, d e bokat!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback