lite av varje


jag var nere på stan en sväng idag, hittade lite diverse..!
bland annat lite sängkläder:





får se vad kvällen bjuder på, ska ner o sola om en liten stund. sen blir d upp t onoff o nyttja presentkortet jag har där..!
kanske åka ut t Åkra en sväng sen.. o t Pappa när jag endå e i närheten. får se hur jag gör..

imorron e d nyårsafton! d blir att träffa Fröken på förmiddan o konferera lite. sen på kvällen e d stor middag på Åkra, fyverkerierna kollar vi på inne i stan sen. ev krogen som avslutning..! kommer bli en bra dag/natt!


<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina sängkläder! Hemtex, eller?

Coolt, att du fick sådana byxor! Lägg ut en bild vettja, blev supernyfiken på hur de ser ut :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback