min helg


va ju i nypan i helgen, så najs!
i fredags fyllde ju lottis 15 (!) så d va middag o fika o massa sånt. sen smet jag ut en sväng o träffade bonden, bidde stads i typ en timme ;-) svängde även förbi mickan som jobbade.
lördagen blev mysig med lunch hos mickan, jimmy o meja *harmoni*. kräftskiva på kvällen hos mamma, alla jakttanter var där, mina extramorsor.. haha! sen tog jag med mej elsa ut en sväng, tänkte att hon skulle få se mitt "liv" på nyköpings gator o parkeringar. hehe! d va bara brudarna (fia, emma o milva) ute o for, riktigt trevligt! resten av kvällen avnjöts i mammas soffa.
igår va d inget planerat så jag styrde pärlan hemåt direkt, var jobbigt att köra med all snömodd o söndagstrafik.. tog nästan 2 timmar.. blev bjudna på middag hos svärföräldrarna på kvällen *mys*. sen va d tidigt i säng.

om jag ska sammanfatta helgen så blir d många plus!
sänder en tanke till fia


image45
par i audi









Kommentarer
Postat av: fia

tack gumman...får se om han kommer tillbaka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback