bra känslor


D e SOL idag..! Blir att åka ut en bit utanför stan o gå en långpromenad. Skulle vara underbart!
Helt otroligt, jag somnade vid 1-tiden inatt..! Jag har kanske äntligen lyckats få rätsida på min dygnsrytm.
Så nu känner jag mej pigg o utvilad! Underbar känsla.

image10

Detta va oxå en underbar känsla (Jag o Pärlan mot världen)! Jag vill ha sommar nu!



Va o kolla på ny dator igår, blir en stationär burk m 24" skärm..! :-D Den enda bärbara som va av intresse va så stor (22" skärm) så då kände vi att d v lika bra att ta en stationär, e ju bättre prestanda o längre livstid på en sån. *skitnöjd* 24" skärm lixom.. Fatta! Min TV som jag hade i flickrummet va typ16".. Liiite skrytigt detta blir, men fan så najs!

***

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också ha! *lite avundsjuk kanske.*
:D

2008-01-13 @ 14:12:05
Postat av: Emma

Haha snacka om tur! Du fick din stationära! Grattis =D 1-0 Till Karin Wassberg. Tihi

2008-01-14 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback