d rullar på


väldigt lyckad helg! d va najs kan man säga ;-) mat o draicka i lördags, sen ut en sväng. söndan blev slapp, så skönt, bara pizza o film lixom.
kändes bra att få hit dom, att prata både d nya som e nu men även massa minnen o nostalgi!

image39
Per, Jag, Emma o TB






idag har vi varit t vetrinären m Loppan o Heff, han e kvar men hon skulle ju bara ha en spruta. nu går hon runt här hemma o letar efter honom. men han kommer ju tebax vid fem typ.
vi har även hunnit en sväng t Tefcar o tvättat pärlan.

senare i em ska jag t BRL o få ordning på min nya speldosa i bilen.
mycke nu..!

Kommentarer
Postat av: Celie

Hahaha! Tobbe!! Han har varit dagbarn hos min morsa :)
Coolt, ja, nu kom jag på vems lunar jag besökt..

2008-02-02 @ 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback