Kenny Starfighter

Hjälten Kenny Starfighter blir film! Inspelningen börjar nu i vår o premiär beräknas februari -09. Gissa om jag e lycklig nu! Barndomsidolen o favvoserien lixom! www.kennybegins.se
*mmm* nostalgi..

"wollie bollie"
"mähälium"
"Dr Deo"
"måste hitta Kenny.. måste rädda jorden.." 
Jag kan hålla på i evigheter..! ;-)

D lite tråkiga m filmen e väl att Tyrone inte kommer vara med.. (Jag var sååå kär i han när jag var 12) Jaja.. detta var dagens nostalgi/lyckorus..! ;-)
*haha*
image9 

Kommentarer
Postat av: elsa

Iiiih!! ska vi se den tillsammans?! shit vad feheett!

2008-01-13 @ 16:34:46
Postat av: Karin (Shougan)

Klart vi ska! Lotta oxå! Vi tar en "systerdag" o käkar o allt tesammans. Tyvärr e d ju en stund kvar, så vi får göra d även innan! :-D

2008-01-15 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback