minnen



många fina stunder gjorde sej påminnda.. men även d jobbiga, olika tänk o syn på saker o ting. d va bra o d står jag fast vid. även om jag svurit över dej flertalet gånger. jag hoppas att d fortsätter vara d, med dom förutsättningarna som e nu. jag tycker att du e konstig, o du säger samma sak om mej. vi får väl se hur d e när vi ses nästa gång, d har gått ett halvår sedan senast. jag skulle inte bli förvånad om d tar lika lång tid t nästa gång.
vi har åkt bil, kollat film, åkt bil, ätit, åkt bil, badat, åkt bil, sovit, åkt bil..
d va din bils fel från början, men sen övertygade du mej med ditt sätt att vara. tack!

jag e tjej, jag har känslor, jag funderar mycke (kanske FÖR mycke ibland) o jag analyserar sönder allt.
men.. this is Me, You know it, You know Me.. 
 
nu har jag skrivit av mej lite. måste man få göra ibland. jag trånar inte efter d som varit, handlar inte om att jag inte kan släppa taget. bara att jag blev påmind om d. lite som att läsa sin gamla dagbok o drömma sej tebax en stund.
inte meningen att hänga ut någon. men d finns nog fler som har liknande relationer till sina vänner.

image22
minnen.. Min, Jimmys o Jockes

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår precis hur du menar. Alla har vi ett hjärnspöke eller ett i garderoben. Mycke volvo vart det på bilden iaf ;)

2008-01-15 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback