mitt hjärtas springare




image23

Detta e nog d starkaste.. Du utgjorde en stor del av mitt allt, hela min värld. D finns nog inget som kan få mej att sluta sörja. En tanke varje dag sänder jag till dej, var du än är. Jag saknar dej av hela mitt hjärta. Jag tänker tillbaka på alla fina stunder, alla skratt du gav mej, den sinnesfriden. Jag vill inte minnas dom kalla vinterkvällarna, med snö o is, stelfrusna händer. Dom gångerna du satte dej på tvären, utbrytarkungen.. Men d var DU..! Jag kan inte sålla bort dom mörkare stunderna. Men jag minns dom ljusa med mer värme. D finns ingen som kan ta din plats, din plats i itt hjärta, den är helig.
Shougan

 

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

Postat av: Karin (Shougan)

d tackar jag för! ska göra mitt bästa ;-) önskar dej dessamma! /K

2008-01-16 @ 11:12:34
URL: http://kawass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback