nytt år

image8

ja, nyårsafton blev en kväll att minnas..! eller, jag minns väl inte så mycket.. men jag tror att d va trevligt! ;-) haha! börja pimpla kl 15, sen va d stenhårt t 04 när vi kom hem. så nu har jag varit bakis i 2 dagar.. men d va d värt!
vi började m middag hos Per o Sandra, Fredrik o Ella va oxå m. sååå mysigt! god mat, god dricka o kanontrevligt sälllskap. sen vinglade vi ner t Pluto, massa skumpa på terrassen på tolvslaget..! sen härjade jag o flickorna på dansgolvet! sedan vidare t en privatfest m massa folk typ 150 pers? men därifrån minns jag bara att d va skum stämning, luktade konstigt o alla had stora pupiller.. *hms* sen åkte vi tydligen hem.. minns bara att vi va uppe hos grannen, där folk satt o sov.. sen låg jag plötsligt i sängen.. *minnesluckor.com* men va fan, d e ju bara nyårsafton en gång om året, o jag e jättenöjd m kvällen/natten!

image7
(hon m 80-tals kruset vet jag inte vem d är..)

god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback