pik pik


nej, jag såg inte Gossip Girl..
nej, jag bryr mej inte om Nicole Richies kläder..
nej, jag har ingen "dagens outfit"..
nej, jag köper inte nya smycken varje vecka..
nej, jag har ingen chiuaua..
nej, jag sköter inte mina naglar..
och.. jag BRYR mej faktiskt inte..!

jag kollar på bilprogram på tv
jag skiter i anorektiska b-kändisar
jag anväder bara jeans
jag har haft samma silverringar i öronen i 1 år nu
jag har två bondkatter
jag biter på naglarna
och.. jag ÄLSKAR mitt liv!

image42
"jag bjuder på den"

haha

Kommentarer
Postat av: Celie

Måste bara säga att jag gillar ditt inlägg starkt!! Äntligen någon som inte gör som alla andra, med dagens outfit, bilder på naglar och skrytande om vilka kläder man nyss köpt!!
Keep going!!

Postat av: Emma

HAHA Klockrent!!

2008-02-05 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback