älskade audi


JAAA..!
*hoppar, skuttar, skrattar*
DEN GICK IGENOM!

nu jävlar ska jag ut o köra!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Grattis :D Nu jäklar blir det farligt att vara ute på gator och torg. Tyckte jag hörde ett vrål tidigare under dagen.

Postat av: Anonym

Det e ju så sjuuukt bra. Jag trodde inte att det var sant. Snacka om att en sten föll i backen..GRATTIS / Alla som hängt md i följetongen här i Västerås hälsar :-)

2008-07-29 @ 00:58:36
Postat av: Per

Det e ju så sjuuukt bra. Jag trodde inte att det var sant. Snacka om att en sten föll i backen..GRATTIS!!! Alla som hängt md i följetongen här i Västerås hälsar :-)

2008-07-29 @ 01:00:58
Postat av: fia

jippi..:-) nu kommer pärlan ut igen..

2008-07-29 @ 06:34:35
Postat av: sofiiin

GRATTIS fan va roligt.. Ska tuta på dig om jag möter dig :) hehe..

2008-07-31 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback