joråsatte


blir back to the nattpatrullen inatt (o imorron). ska bli kul! men lite tufft då jag har dygnet "rätt" nu.. vaknade vid 7 i morse o kände mej helt utvilad o pigg..! iofs så somnade jag typ vid 21-22 igår ;-) men d känns iaf lite bittert att gå på natt nu.. menmen e ju bara 2 sen ledig 4 dagar igen!
igar va jag o "lillebror" på ikea..! massa folk o alldeles för lite pengar.. ;-) men vi hade d väldans trevligt!
får se vad jag ska hitta på idag då, ingen e ju vaken såhär dags.. så jag får hålla ut ett par timmar innan jag kan få tag på nån..

återkommer



jag tänker för mycke..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker karin. Visade bilden för mamma o hon da samma sak :) hehe..

Fast hon sa mer "När 17 blev ni så stora"? ;)

2008-07-22 @ 04:35:43
Postat av: Karin

vem e du? sign gärna tack! :-)

2008-07-23 @ 03:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback