min fredag


ja, jag startade dagen med att jobba 7-13.30. när jag slutat så åkte jag upp t mamma, vi lastade in oss i hennes bil o åkte t 5öre, sol o bad!! d va så skönt..!
på kvällen skulle fia o jag åka t v-ås o kolla på bilar.. men d sket sej av olika anledningar, så vi blev i nypan ist.
jag va besviken, ledsen o lite förbannad..
men tack vare ett gäng halvgalna bilpojkar (o fia) så blev min kväll den bästa på länge..! så mycke har jag inte skrattat på väldigt länge..
vi for runt i stan o gjorde egentligen ingenting. satt i på gräsplätten i hamnen, där kastade vi frisbee, jonglerade, lyssna på musik o hade bara trevligt.
åkte ett varv sen bidde d vipsen en stund, massa prat o återigen, massa skratt!
jag o fia åkte sen t max o åt lite sallad, fick även ställa upp på kort för några smålänningar som va på genomresa.. :-s tillbaka t vipsen. mera bus!
vid 1.30 körde jocke hem mej o jag somnade sött efter en oväntat lyckad kväll..!
                           

idag e planerna luddiga än så länge. återkommer

Kommentarer
Postat av: fia

kul hade vi iaf..även om man blev lite småsur på en del saker...kram på sig

2008-07-06 @ 13:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback