fixar o donar


håller på att göra iordning ett rum hos Pappa som jag ska flytta in i. nu när Lotta har sommarlov så kommer ju hon vara här oftare, o då kan ju inte jag ockuppera hennes lya.
Pappas kallvind e uppdelad på två rum, d ena e inrett som ett "sommarrum" o d andra står helt orört. sommarrummet blir nu lite upphottat så jag kan bo där. igår började jag med att måla en fondvägg. bidde även en "väggmålning" brevid fondväggen. (kan tyvär inte ladda upp bilder ännu..) idag blir d att fortsätta med målningen, ett blått skåp ska bli vitt. sen blir d att åka på loppisar o leta trasmattor, ska klä golvet helt m sånna, blir en najs "på landet feeling" :-D en säng, en stor spegel o gardiner står även på inköpslistan.
jobb nu hela helgen, 3 nätter på raken.. sen ledig i hela 3 dagar..! får se vad som bjuds på då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback