jag bor på landet


e hos Pappa nu, ska bor här framöver. skönt att vara på landet lixom. att inte vara så tillgänglig, blir inte samma flängande o stressande då.
just nu består mitt liv av jobbet only.. hinner fan inget annat, o när jag väl har tid så e jag bara trött.. så detta blir ju en jävligt kul sommar.. (not)
har ställt av audin nu.. får se när d finns slantar att fixa den. nu åker jag runt i Pappas 945a, man ska ju inte jämföra, men jag kan ju berätta att jag redan saknar min lilla pärla.. så fruktansvärt slö o ocool volvon e.. menmen, lite skoj kan man ju ha m bakhjulsdriften ;-) regnade ju satan igår, så då passade jag på att leka lite..! hihi!
nu ska jag ta Jeppe o gå en sväng, blir nog att knalla ner t ån o kolla på fåglarna tror jag, så skönt att ha skogen precis inpå husknuten! *myyyser*
ikväll slutar Lotta 9:an, så d blir att åka in o kolla på avslutningen. bra tajming att jag kan vara med på den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fina pärlan blir ju ännu bättre sen..krama

2008-06-12 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback