såhär e d


in the nypan yes i am.
jobb, jobb, jobb. men oj va skönt d e att kunna göra rätt för sej igen.
förutom att jobba så har jag hunnit med en himmlans massa! mys, grilla, glass, sola, åka bil, åka hoj, bada udda, fika, film, promenader. you name it!
mmm.. sommar i nypan, jag trivs! tryggheten, alla MINA vänner, havet, bilarna, SOLEN!
visst, jag saknar väl v-ås lite.. men inte helheten, inte staden, inte situationen.. bara vissa utmärkande ljusglimtar, dom ljusglimtarna är för mej ovärdeliga. abstinensen efter dessa börjar göra sej påmind nu.. men jag åker troligtvis upp på fredag kväll, för att sen åka tebax t nypan på söndag eftermidda..


var bara tvungen att lägga upp på mej o Udda. hon e den jag tillbringar mest tid med här i nypan. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback