onda små människor


inte så mycke på topp idag.. mycke har gått emot senaste dagarna, va fan gör jag för fel??
att bara vara sej själv duger inte, att spela är oärligt.. vad göra lixom..?
*gaaah*
idioter, varför lägger jag tid o energi på idioter?
men dom där andra små, små människorna.. dom e idioter, svin, puckon, töntar, fånar o nollor..
inget jag gör, säger eller agerar är rätt.. sura miner o onda uppsåt.. mot mej..! jag, jag som vänder, vrider o bänder för att få till d bästa i alla situationer. ställer upp i ur o skur m kort varsel o oklara direktiv. o inte FAN e jag sur, dryg eller dum för d..!
men d är ni, ni onda små människor.. på mej..
varför sitter jag här o skriver om er? varför lägger jag den tiden o energin på er? varför?
jo, för att jag känner mej kränkt, sårad o besviken.. o jävligt förbannad!
era föräldrar misslyckades att uppfostra er till vettigt folk. man får inte lura, trampa på, snacka skit om eller vara elak mot sina medmänniskor.
inte dom man säger sej vara vän med iaf..
ni vet vilka ni är, ni kommer ta åt er.
men ni kommer aldrig erkänna att ni läser min blogg.. inte för mej iaf..
ni onda små människor..
jag kommer aldrig tala om för er vad jag känner.. jag törs inte.. för jag är svag för er. ni har en dragningskraft som jag inte kan sätta mej emot..
*fan*
ni onda små människor







Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns folk till allt =/

Hoppas du känner dig bättre snart!

Kram

2008-06-30 @ 13:07:54
Postat av: Anonym

Skit på dom, du klarar dig bättre själv iaf :) <3

2008-07-22 @ 04:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback