musik o kläder


att jag inte riktigt varit överrens m nya datorn är väl ingen hemmlis. men vi tar en liten bit i taget att lära känna varann. jag e så nöjd! med hjälp av liten syster så innehar jag nu kunskapen att kunna bränna skivor, både bilder o musik *klapp på axen* så nu e resan ner t Nypan nästa vecka räddad! har blitt 3 album än så länge:

Takida-  Make You breathe (2006)
Takida- Bury the lies (2007)
Vincent Pontare- Lucky thirteen

sen ska jag försöka få ihop en blandskiva oxå, så kom gärna med tips på låtar!



provade mina chaps häromdagen, dom satt inge bra..
image121 

så jag tog mina vanliga kläder istället:
image122





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gillar du för sorts musik? :)

Postat av: Karin

Malin: jadu.. allt möjligt ;-)

2008-03-23 @ 17:30:28
URL: http://kawass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback