nypan forts.


jo, Elsa o jag va ju på stan en kortis, sen bidde d lunch at mammas place. fikade m Emma, tog en promenix m Udda oxå. på kvällen åkte jag o Udda ut t Pappa. senare bidde d valpmys m Emma o sen en sväng t Fia.

image129


igar (torsdag) åkte jag o Udda ner t oxelösund, Mickan o Meja! d bidde fika, mys o massa prat..! resten av dagen blev lugn i mammas soffa, min hals pajade ur helt nämligen..


nu e jag iaf hemma. va så fint väder på hemvägen att jag beslutade mej för att ta en liten extratur, så jag åkte över Tidö. sååå fin väg..!
passade på att stanna vid ruinen:
image130



har varit en mycket bra vecka! att få träffa familj o vänner, att "komma hem" lite..! min fina Udda hade gärna fått följa med tillbaka.. *saknar*
image131


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback