nypan


aaa, jag va i nypan förra veckan. en snabbis blev d. o mycke hanns med.
tog pärlan i torsdags förmidda, underbart väder, sol, torr asfalt o massa plusgrader!
image90  image97

när jag anlände bidde d lunch m Mamma. sedan gick vi o hälsade på min gudmor, Qvintas valpar fick oxå besök!
          

sedan åkte jag o hämtade Lotta i skolan, vi drog t Berga. där väntade Bärry o Wimse på oss.
                  

kvällen tillbringades med Emma, lite fika o massa prat på bron.

fredagen bidde mysig oxå! tog en promenix m Mamma o alla hundar, soool o plusgrader igen! *hääälit*
sen kom Pappa o fixa m Mammas bil. Ting hjälpte till ;-)


på kvällen åkte jag ner t Okle, jag, Emma o Jessica var hembjudna t Fia. d bidde lite tacos o massa tjatter..! sedan åkte vi ut en sväng o rastade våra pärlor. Fias nya e fiiin..! vi stötte på Kimsan oxå, hennes nya e fräään..! image98   image96 

på lördagsmorgonen for vi hemmåt igen.. blev en slapp eftermidda.. sedan Pluto på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback