påskhelgen


blev lite spontanutgång i fredags med Bacardi, Sandra, David o Jenny. blev en mycke trevlig kväll! började kvällen hemma med egengjord pizza o vin, sen lite samkväm hos Bacardi, vi gick t (hör o häpna) BMB..! *haha* dansade satan i r´n b-baren :-p bästa stämmningen när dom körde Gasolina *asg* 

image127


igår var d soffan hela dagen för min del. frammåt kvällen åkte vi ner t Gränden o käkde lite, Bacardi joinade.

ikväll blir d sushi at Bacardis, o sen lite utgång!




nu e d bara två daggar kvar t jag åker t Nypan! *ser fram emot*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå tjejen :) Visst är väl du medlem på gasamk? Tänkte pm:a dig, men hittade inte var man hittar andra medlemmar än sig själv. Jag har nämligen "lagt ner" bloggen, och återgått till min gamla som kräver inloggningsuppgifter. Och jag tänkte maila dessa till dig, om det är så att du vill fortsätta kika in :) Dra iväg ett PM till mig (Poppit) på gasa, så mailar jag dig uppgifterna :)
Hoppas ni har en kul kväll!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback