<3


*lycka*
även om kroppen säger ifrån just nu så är jag så glad..! jag har verkligen ALLT jag vill ha! kärlek, vänskap, omtanke, godhet. min familj o mina vänner! ni e så underbara allihopa!
Tack Tjejorna att ni tar mej på allvar o faktiskt förstår hur sjuk jag är.
Tack Mamma, för att du va med mej hela dagen igår!
Tack Elsa för att du styrde upp 6e dec!
Tack Lotta för sällskapet idag! (o bullen) *hihi*
Tack Pappa för att du hjälper mej m bil.
Tack Calle för att du finns!

jag har nog inga probs egentligen. om nån försöker få mej upprörd eller irriterad.. LYCKA TILL! *moooahaha*

Kommentarer
Postat av: Lotta

ey, en bulle och sällskap i höstmörkret har tillochmed en fattig lillasyster råd att bjuda på ibland ;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback