jobba och Pörly


jobbat o varit i garaget. d har min dag innehållit.
skön dag på jobbet, jag har glidit runt i bilen o bara haft d bra :-)
i garaget bidde d att fortsätta m bromsarna, som säkert inte e bytta/genomgångna på typ 15 år.. o så "lättade" jag pörly lite, tog bort div skit så som rullgardin, 2 mobilhållare, handsfree, äckelstereo mm mm.. satte i min fina sonyspelare oxå *tipptopp*
blir nog en 850-inredning innom kort oxå *yey*
nu blir d lite varva ner i soffan sen sova, ska ju jobba 27 timmar de kommande 2 dygnen, så sömn lär jag behöva..

<3

Kommentarer
Postat av: Per

Jo det var ju det jag glömde fråga. Du lär ju behållt stääreon..och det gjorde du ju hihi... HEJS!

2008-11-29 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback