krasslig..


bara för att jag skulle jobba hela helgen.. så blev jag givetvis sjuk igår.. mina bihålor e helt igensatta.. o halsen känns som den vore av sandpapper.. ett lätt konstant dunkande i skallen på d så va d ett faktum i morse att jag va tvungen att stanna hemma.. garderade mej ang morgondagen o meddelade att jag tänker stanna hemma då oxå. men jävlar på måndag! jag måste vara frisk då! jag har varken lust eller råd att vara sjuk..!
så vad e planerna? INGENTING..! ååh va d e synd om mej..! kanske att jag tar största halsduken jag har o varmaste jackan. o knallar ner o hyr en film eller två.
eller så drar jag ner persiennerna, drar täcket över huvudet o tycker ännu mer synd om mej själv..
jaja.. nu ska jag iaf börja med lite frukost.

*blä*

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten "krya på dig hälsning" får du härifrån :-) Hejs!

2008-11-15 @ 16:32:32
Postat av: Karin

tacktack! :-) önskar dej en trevlig helg!

2008-11-15 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback