massa att göra


ledig idag!
sitter nu o väntar på pappa, vi ska åka o hämta min nya bil..! *wiiie*
sen blir d hem o tvätta lite.
framåt eftermiddan ska jag ner på stan o kika efter julklappar. måste även köpa skor, har bara sneakers eller herrejösseskängor just nu, vill ha nått mellanting, typ uggsliknande.. hoppas på att Emma ansluter oxå! fika m Calle o ev Johan ska oxå hinnas med.
o gumsbacken.
vid 18-tiden blir d väl ut t garaget o plocka isär bromsarna på min pärla, måste se vad d e för någe jag måste inhandla. så blir d feltema på måndag. sen bes så fort som möjligt. just d, måste fixa vinterpuckar oxå..

min förra chef ringde igår..! så jag ska jobba på nattpatrullen på lördag natt! med "mitt" gäng! ska bli så kul! sen att jag jobbar totalt ca 30 timmar på 2 dygn.. går dag på lördag i stenkulla o em på söndag i stenkulla.. *puh* men vem säger nej t pengar lixom ;-) sova kan jag göra när jag blir gammal..!

full fart
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback