myspys


bidde en riktig bra kväll detta!

* när Calle slutat jobba så kom han o hämtade mej, vi saddade upp t coop. handlade lite o sladdade sen tebax t min lya o lagade svingod mat. kycklingröra o färskpasta *mums* B&J-glass t efterrätt :-) *värt*

*min chef ringde.. *dammdadadamm* hon bad om ursäkt för hon va så kort i tonen mot mej tidigare på dagen, att hon va så stressad. hon sa att jag verkligen ska vara hemma o inte ha dåligt samvete alls. men bad mej att ta d lugnt o INTE gå på krogen i helgen ;-) *puh*

*pappa ringde, han ska kolla upp en 940 imorron, skitfin tydligen..! lite att dona med men då håller jag mej sysselsatt o d e ju bara kul. faktiskt så e d sånt som jag kan göra SJÄLV tom..! *hehe*

nu e d mys i soffan. Calle o Loppan slummrar medans jag kollar på RoomService o nätet lite.

(första riktiga snön idag! myyyskänsla infann sej)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback