sjukling


sjukskriven t på torsdag.. jag var tvungen att besöka primärvårdsjouren igår eftermiddag. jag har ju haft ont i bihålorna o konstaterat bihåleinflammation. men att d har krampat i korsryggen hela helgen kunde jag inte stå ut med.. sagt o gjort, urinvägsinfektion..! *suck* så nu lever jag på doxyferm, nasonex o tranbärsdricka.. (tranbärsdrickan kostar förövrrigt 88:- på ica) d e dyrt o tråkigt att vara sjuk.. 
o idag e d jättefint väder.. skulle mycke hellre varit på jobbet. eller ute o gått m hunden. men nej, blir väl soffan hela dagen (igen..)
hoppas att jag e såpass pigg att jag orkar träffa tjejorna imorron iaf!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, det är inte kul att vara sjuk.

men krya på dig så att du snart kan jobba.

ja det är dyrt med tranbärsdricka, men det är väl det man får leva med..

Krya på dig och bli snart frisk så du kan skriva med i din blogg jag älskar att läsa den:P

varma kramar till dig så du snart blir frisk

2008-11-17 @ 13:38:48
Postat av: Karin

tack! dina ord värmer! har du nån blogg så jag kan läsa "tillbaka" :-) /K

2008-11-17 @ 22:30:44
Postat av: melisss

nej men funderar på att starta en nu...:P

2008-11-18 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback