sjukt sjuk


åååh..! sicken jäkla dag detta bidde.. vid 12-13 tiden idag så tilltog mina kramper i ryggen igen.. o dom blev bara värre..! så efter samtal m rådgivningen igen så bestämmdes d att jag skulle in t akuten. mamma kom o hämtade mej vid 14 tiden. väl på plats så va läkarna mycket fundersamma.. visade sej efter ett antal provtagningar att jag inte alls har UVI.. nää.. upp t gyn akut.. kan vara cystor eller blåsor på livmodern.. har vid d här laget fått smärtstillande men utan önskat resultat, dom erbjuder mej morfin men hotar med att jag då måste stanna över natten.. detta vägrar jag så jag fortsätter att ha ont uppe på gyn ist för nere på akuten. när jag får träffa läkare nr 3 o berättar allt yttligare en gång o han klämmt, kännt o bankat på min rygg o mage, så säger han att jag inte har någe på gyn att göra.. han konstaterar att jag har en bakterieinfektion i vänster lungsäck..! *jaha* så nu käkar jag svinstarka smärtstillande o massa andra med. har ett härligt "rus" nu ;-) hoppas han har rätt bara, för d här e fan inte kul..
när dom väl tillät mej att åka hem så står Biffen o väntar på mej i entren..! d va mycket uppskattat <3
nä, nu ska jag försöka sova lite..

(o vad fan ska jag göra m min tranbärsdricka för 88 spänn?)

återkommer typ imorron

Kommentarer
Postat av: Anonym

eehhh.. Va?? Men du ärligt, de där låter inge vidare..eller jo pillerna låter ju ok..åter igen, krya på dig :-) Hejs!

2008-11-18 @ 00:49:09
Postat av: Anonym

min blogg är festhosmig.blogg.se

2008-11-18 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback