blajblajblaj ;-)


tisdag nu då.. inne på min 5te dag som ynkling.. känner mej iofs lite piggare idag, dock så säger kroppen ifrån så fort jag försöker pressa den lite. kramperna i ryggen e helt borta! *puh* dock har jag viss smärta i rygen då jag gått o spännt den i 4 dagar (träningsvärk typ?) mitt stora projekt för dagen e att ta mej t apoteket o hämta ut mina underbara Dyklofenack mmm.. underbara piller d där, o i kombination m Doxyferm, Nasonex o Alvedon så känns allt rätt okej för tillfället ;-) *hehe*
Biffen kan säkert skutsa mej i SkrutteBangBang så jag slipper knalla t apoteket.
OBS! i SkrutteBangBang, (kalla mej inte plåtluder) d e ett perfekt cityfordon ;-)
o dessutom vet vi vad som står i garaget o hemma på gården o bara väntar på att d ska bli vår *hehe*
på tal om bilar.. jag har ev hittat en 940..! ska kolla upp lite om den så fort jag kvicknat till lite. annars känns d mer okej än jag förutspått att vara utan bil. så jag känner ingen panik :-)
o inget m Tjejorna blir d idag.. jag orkar inte.. blir trött bara av att gå mellan soffan o köket.. (o SÅ stor lägenhet har jag inte) nä, så vi siktar på helgen ist! *hoppas* har ju lite andra planer i helgen oxå, så då måste jag fan vara lite piggare!

nu blir d film o kamomill the..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback