hmm..


tusen tankar o funderingar.. jobba? plugga? bilen? DU?

min hjärna går i 8000 varv dygnet runt..! du gjorde d inte lättare för mej igår. men jag ångrar ingenting..!
kan d inte bara vara som i sommras..? när i sommras då? ja, innan helst.. nu e d bara konstigt.

allt e lättare på sommaren, m värmen o solen. slippa massa tjocka kläder o grejor.. sinnet är på topp o kroppen likaså..! nu, nu e d höst, visst.. att ta på sej en mysig polotröja o gå ut i den friska luften, alla vackra färger. för att sen komma in o tända ljus o dricka varm choklad.
men jag saknar sommaren..
o jag saknar Dej..

o jobbet då..? blir jag kvar? VILL jag vara kvar? har sökt lite andra, men inge svar ännu..
ska jag börja plugga tidigare kanske? inte motiverad att göra d.. e ju inställd på att börja nästa höst ju.. *gaaah*

bilen.. ja, den bilen.. *fan* finns inte så mycke mer att säga just nu.. eller ska jag behålla skiten o renovera? varifrån ska dom pengarna komma då? o så måste jag ju likt förbannat köpa en vinterkärra isf.

jag vet verkligen inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback