känslor


har en känsla av att d kommer lossna m bilen snart, hoppas o tror att jag har rätt. jag brukar ha rätt när jag känner nåe på mej sådär.
antingen om jag säljer, annars kanske d ordnar sej på annat vis. *klurar* 



d e gott om känslor nu..! huller om buller far dom.. men d blir nog ordning på dom så småningom..!
bra känslor, dåliga känslor, förvirrade känslor, lyckliga känslor, arga känslor
men dom positiva har för närvarande övertaget, o d tänker jag se till att dom fortsätter med :-D

svinbra känsla: ser fram emot torsdag, då kommer många pusselbitar falla på plats..! (återkommer om detta då)
nöjd känsla: ska hämta min soffa idag
lycklig känsla: fick tillbringa helgen med dom som betyder mest! familjen!
tänker inte skriva ner de negativa, vill inte ge dom nån plats.. för dom hör egentligen inte hemma hos mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback