onsdag


vaknade på bra humör i morse! inte helt utvilad, men vad gör d när man mår tipptopp..! tog mej ner på stan o käkade frukost m mina fina tjejor! vi gick ett varv o fick uträttat d vi hade planerat. jag har lagt undan en jacka o ett par stövlar t på fredag! *yey*
har varit duktig nu o betalat in alla räkningar redan, även div överföringar o sånt e klart! *klapp på axeln*
nu står diska o damsuga på schemat.

ikväll ska jag på lägenhetsvisning..! sen blir d nog lite film. tidigt i säng blir d garanterat, då jag börjar jobba kl 07.00 imorron bitti.



:-)

Kommentarer
Postat av: sofi

BRAAAAA, Lunch på fredag då? Är ju lön o allt så man kanske tom kan dricka en svindyr cocacola (pepsi) då ;) hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback