tebax


okej, d blev en kort paus d.
d känns faktiskt bättre nu.
hämtade Loppan igår, allt gick bra o hon va jätteduktig i bilen hela vägen hem. o tack Fröken för att du följde med!
nu e allt m v-ås klart, d känns bra. nu e d inget kvar, bara en vänskap, den vänskaper betyder mycke, inge mera tjafs o gnat. bara vänner lixom!
på tal om vänner, ni som finns runt mej. ni e guld värda! tack för att ni orkar med mej, stötta o höra på mitt tjat..! <3 ni har fått mej att tänka på annat o sysselsatt mej. sånt e mycke värdefullt! 

har tvättstugan hela dagen. sen i eftermiddag bilr d ner på stan o kika lite. hoppas på att möta upp mina tjejor oxå. gällande kvällen så finns d ett litet hopp, jag e förväntansfull, men ska försöka låta bli att vara d egentligen, då jag e rädd att bli besviken. 

o bilfan e kvar.. ska ta nya bilder, bara vädret blir lite bättre. sen lägger jag upp en ny annons. vill bara bli av m den nu..! sen köpa en billig vinterbil. blir väl nån gammal volvo igen ;-)

verkar bli ikea imorron, jag o bror tar robban o styr mot huvudstaden. skönt att komma iväg några timmar..! 

sen e d helg, o vad som händer då.. *återkommer*

so long
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback