Torsdag


igår jobbade jag 07.00-16.00 på Oppeby Htj. dagen flöt på bra! d va ju så fint väder, då går allt lite lättare på nåe vis :-)
när jag slutat så hämtade jag Udda hos mamma o så åkte vi ut i Åkra o gick en promenad m Calle o Niffus. riktigt skönt! verkade som hundarna uppskattade att få springa lösa o busa loss..!
sen blev d lite pizza o tv. tidigt i säng.

idag ska jag ner på stan o shoppa lite. sen lunch m Sofi o Linus. fika m Milva e väl oxå planerat.
kvällen håller jag öppen än så länge ;-)


Udda, Calle o Niffus

Kommentarer
Postat av: sara

Fika med...?

Hm, nu var det nog alldeles för länge sen jag träffade dig. Hoppas vi ses snart så du kan uppdatera mig!

( by the way, skrattar fortfarande åt tre timmar...)

2008-10-24 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback