början på veckan


onsdag idag. vad har gjorts då? jo, lekte m emma hela dan igår typ, va på stan o donade lite, fick utträttat d som skulle..! bra gjort av oss! träffade lite fokl, trevligt! sen va vi hos mej o slappade tilss bonden kom o hämtade oss. väl hos bonden blev d diska en herrans massa ölglas ;-) sen lite film..! bra dag!
idag har jag hämtat inspiration på galsoulet o mio, d e så mycke jag vill ha o göra m lägenheten. men nu börjar d klarna lite, kanske bra att jag inte har möjlighet att fixa ännu, då hinner jag bo in mej o känna efter riktigt.
annars knallar d på, jag gillar läget. lite osäker, visst.. men d e bara att ta dagen som den kommer.

nu ska jag knalla upp t min lägenhet o kolla posten.

vem jagar vem? hihi..!

:-x (puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback