fredag



känner mej sjukt seg idag, har inte klivit upp ur sängen ännu.. hehe! borde väl kanske göra d snart, Pappa skulle komma in m min cykel, bäst att vara redy då så jag kan hojja ner o handla lite.
sen blir d, som d verkar film o fika ikväll. ska bli riktigt kul, då d va typ månader sedan vi träffades.. ;-) 

blir ett dagpass i Oppeby imorron, att jag inte kan lära mej säga nej.. :-S jaja, pengarna e välkommna iaf så..!
sen på kvällen e d ju lite planerat, får se hur d blir.. blev lite tveksam när jag upptäkte att typ hela stan tänkt samma som vi. o jag orkar inte med folket.. ska snacka m andra hälften, blir nog beslut först imorron eftermiddag.

söndag ser soft ut, ett par fikor på dagen. sen framåt kväller så blir d mys big time ;-) har lite att ta igen då..!

nu: dusch

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback