kom hem (cooling)


tycker att du ska lägga av m dom där tönterierna.. d e inte coolt, bara massa falska folk som tror dom får status när dom hejjar på arr. okej, DU e cool, men inte d ni håller på med.. jag tyckte d va coolt förut, men jag har mognat o kommit t insikt, d e inte coolt m streetrace..! ;-)
eller e jag bitter för att jag ska åka o jobba nu kanske..? *haha*
kom hem o gör mej sällskap i soffan istället..! behöver dej, här o nu..! snabbt, innan jag ska åka, jag måste åka snart ju..

ditt leende, dina dåliga skämt, DU..!
"så stööörd" "rabies"

nu skrev jag om dej, säg vad du vill.. d e min blogg oo jag skriver vad jag vill..! vänta bara till den dagen jag lägger ut en bild på dej
 
*moahahaha*

(blir nog update under natten)

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback