lite här o lite där


jahopp..! då va jag helt inflyttad i nya lägenheten! känns så guld! d e så frächt o fint! typ nyrenoverat o nytt :-) e en hel del kvar att göra o köpa, så som möbler, lampor o mat. kan inte riktigt bo där ännu, har ju ingen säng..! men bara att lägenheten e min! d känns sååå bra! jag e ju där o donar varje dag, finns alltid nåe att pula m :-)


idag är d tvättstugan som gäller, jävla spring när d bara finns en maskin.. o fy fan va tvätt d e, 4 fulla ikeakassar.. men jag kan ju trösta mej med att jag gör en god gärning som tar mej ann dom 2 som inte e mina ;-) kommer väl bli typ 6-7 maskiner *morr* menmen, bara att göra't.

sen ikväll blir d hemmagjord pizza m mozzarella, ruccola o bacon/salami! *mumma* lite film hinns nog oxå med ;-)
sen blir d jobb hela helgen.. 3 nätter=massa pengar! (kommer behövas)

kanske åka ner t björkvik på lördag, hinner ju faktiskt sova en stund efter jobbet innan dom börjar köra..! får se, har två alternativ där, men lutar mest åt Fia, brudarna lixom ;-) haha!

förhoppnings vis kommer Loppan t helgen oxå! *myyys* 

  

Kommentarer
Postat av: Fia

klart de e du o jag...o så knaggliga audin som e lite ledsen av sig just nu.. ;-)

2008-09-04 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback