min helg


jahopp.. helgen e nästan avklarad nu. enligt almenackan ja. men 5,5 timmars arbete kvar, sen kan jag slappna av på den fronten ett par dagar.
vad har jag gjort då? hmm.. jobbat, sovit o ätit.. typ.. planerna regnade ju bort, blev uppskjutet men då kanske jag kan vara med o inte vara allt för trött ist!
känner mej så fruktansvärt osocial när jag har dessa helger på jobbet, hör inte av mej, svarar knappt när d ringer eller messar.. men ni som drabbas vet att jag inte menar nåe illa ;-) jag kommer igen nu i veckan hihi! o alla har faktiskt inte drabbats..

har tagit nytt beslut ang mina kost o motionsvanor, nu får d vara slut m alla kakor (you know) bilen ska stå om d inte krisar. jag har ju nu alla möjligheter att knalla lite lagom, far ju fram o tebax t i stan hela tiden. blir även gymkort inom kort. lite jävlar annamma o mycke diciplin så ska d nog gå bra..! sen kanske nån kan få peppa mej lite oxå, så ska jag peppa tebax ;-)

nu ska jag göra lite nytta här..!

(tänker lite på dej faktiskt)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Per

Tjenixen! Jo visst e de bra att bli uppdaterad. Nu vet jag varför hon sov igenom filmen...Hon hölll sig vaken genom MTV music awards inatt..Någon lät ju tvn stå på..hihi..

2008-09-08 @ 14:45:26
Postat av: Anonym

Åh va söt du är, jag tänker på dig också :P Moahaha..

Postat av: Karin

asg du vet ju.. ;-)

2008-09-10 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback