miss i nassen


ja, nu e vi nästan i halvtid..! på jobbnatten alltså. e enna riktiga godingar som jobbar på bilarna (ingen nämnd, ingen glömd), så jag har d rätt bra här!
väntar på samtal från nån, vill ha ett leende o lite röksällskap ;-) en jacka bör väl kunna levereras då oxå. jag var lite väl optimistisk o tog bara en extra tröja med mej t jobbet, kommer bli svinkallt när jag ska knata hem framåt morgonen..

annars då, jo jag har ju rätt mycke tid att sitta här o fundera på livet.. kommer fram t nåe? njae.. inte så mycke faktiskt, vidhåller vad jag konstaterat tidigare.. jag tar d som d kommer..! detta e inte en flykt, jag har hela mitt liv varit väldigt mån om att planera, analysera, elta osv.. men kan jag inte nu bara få vara o hänga på..? jo, d unnar jag mej!

på tal om unna..! köpte en säng idag iaf :-) dock måste ben, överdrag o bäddmadrass inhandlas oxå innan den går att sova i. men d e en början iaf! även ett köksbord e fixat, ska målas om, kommer bli tipptopp! köksstolar saknas dock fortfarande.. men en sak i taget. som min kära Far skulle säga: Var sak har sin tid. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback