så trött


börjde min dag med att spy i duschen.. kändes jävligt fräscht.. :-( *not*
lunchade m mamma o moromor..! så mys, men kändes lite jobbigt..
egentligen vill jag bara dra täcket över huvudet o sova.. lääänge.. hoppet om att när jag vaknar så e alla bekymmer o frågetecken borta. *suck*
gick på stan o hittade massa fint, men kom den hem tomhänt.. inte likt mej..
beställde tid hos frissan t imorron, tiden som platinablond e över nu ;-)
knallade hem, så trött..

var e min ork o motivation?

ingen Loppan blev d heller.. jag åker upp o hämtar henne nästa vecka ist.

varför låter jag mej påverkas? vill inte bli nåt jävla psykbryt.. 
jaja.. ska jobba satan hela helgen, blir full fokus på d. sen nya tag nästa vecka..!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback